Győződjön meg arról, hogy a legjobbat hívja, ha baj van!

Sajnos sokan túl későn tudják meg, hogy rossz vízvezeték-szakembert vagy fűtőmérnököt béreltek fel. Mindannyian hallottunk történeteket, amikor az emberek a nehezen megkeresett pénzüket költötték el egy olyan szakemberre, aki végül pocsék munkát végzet és csak stresszt valamint további költségeket hagyott maga után.

Hívja a legjobb szakembert

A vízvezeték-iparban nincs rögzített árstruktúra, így a kereskedők gyakorlatilag bármilyen módon felszámíthatják a munkát az ügyfeleknek, és a munka színvonala jelentősen változhat, és ez valamikor katasztrofális következményekkel jár. Tehát hogyan biztosíthatjuk, hogy a megfelelő embert béreljünk fel a munkához? Kérjen ajánlásokat a barátaitól, rokonaitól vagy munkatársaitól, akik nemrégiben végeztettek ilyen munkát, és kérdezze ki őket a helyi vízvezeték-szakemberekről. Szervezzen velük találkozókat, vagyis legalábbis az ajánlottak közül legalább hárommal, hogy értékelje a munkát és az árakat. Azonnal törölje a listáját azokat a mérnököket, aki nem jelentek meg. Kérjen részletes írásbeli becslést, amely egyértelműen meghatározza az elvégzendő munkát és azt is, hogy mennyibe kerül, beleértve az áfát is, ha van ilyen. Vigyázzon a rövid leírásokra, amelyek túl kevés részlettel rendelkeznek.

Ne féljen referenciákat kérni azoktól az emberektől, akiknél korábban dolgozott az adott szakember, és telefonáljon körbe, vagy menjen megnézni a munkát saját szemével. Az árak jelentősen eltérhetnek, de a legolcsóbb nem mindig a legjobb. Soha ne fizessen pénzt a munka megkezdése előtt a szakembernek. Időnként előleg szükséges, de vállalja, hogy a többi kifizetést a munka elvégzésekor teszi meg. Soha ne fizessen a teljes munkáért, amíg azt nem fejezték be és nem tesztelték. Nem ésszerűtlen, hogy a mérnök egy rövid időre várjon a végső kifizetéssel, így lehetősége lehet arra, hogy megvizsgálja, kielégítő-e a munkájuk.